TURBO MOP VILEDA Z ENOSTAVNIM OŽEMANJEM IN ČIŠČENJEM
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Vileda Turbo: Rotacijski mop z vedrom
Idealen pomočnik za čiščenje vseh trdih tal. Vileda Turbo je rotacijski mop z vedrom in nožnim pedalom.
Udobje in učinkovitost
Mop lahko preprosto sperete v vedru, polnem vode, in ga nato izžmikate v košarici za žičenje. Vlažnost mopa uravnavate z nožnim pedalom.
Ravnanje z vedrom
Zaradi vzdolžnega ročaja je vedro enostavno za rokovanje, tudi ko je napolnjeno z vodo. Vgrajena sprednja odprtina omogoča, da se voda izliva v gladkem toku brez brizganja.
Rokav za pranje
Mop združuje dve vrsti robov. S trepalnicami lahko z enim potegom očistite tudi najtrdovratnejšo umazanijo. Prevleko lahko perete v pralnem stroju pri temperaturi do 40 °C.
Higiensko čiščenje
Čiščenje brez uporabe kemikalij. Mikrovlakna ujamejo in odstranijo več kot 99 % bakterij in umazanije.
Zaščita pred brizganjem
Vedro ima pregrado, ki preprečuje, da bi voda med ožemanjem brizgala iz vedra.
Priročno čiščenje
Teleskopski ročaj mopa lahko nastavite do 125 cm. S trikotno glavo mopa zlahka očistite tudi težko dostopne kotičke.
Primerno za vse površine
Mop iz mikrovlaken lahko uporabljate na vseh trdih površinah, kot so ploščice, laminat in celo lesena tla.
Specifikacije
- Komplet: mop z robovi vedro z nožnim pedalom.
- Največja dolžina palice: 125 cm.
- Dimenzije vedra: (Š × V × G): 47,5 × 26,5 × 27,5 cm.
- Dimenzije škatle: (d × š × v): 48,6 × 29,6 cm × 29,3 cm.
- Teža praznega vedra: 1,4 kg.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.