Niimbot tiskalnik nalepk B1 Smart, jezersko modra zvitek nalepk 210 kosov
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik nalepk Niimbot B1 Smart
Predstavljamo Niimbot B1, revolucionarni tiskalnik etiket za vse vaše potrebe tiskanja etiket.
Prenosni in vsestranski
Z brezžično tehnologijo in litijevo baterijo za polnjenje vam naprava Niimbot B1 omogoča tiskanje kjer koli in kadar koli.
Enostavna uporaba
Tiskajte neposredno iz pametnega telefona ali tabličnega računalnika ter uživajte v največjem udobju in učinkovitosti.
Združljivost
Niimbot B1 je združljiv z računalniki, operacijskimi sistemi Android in iOS.
Široka paleta možnosti tiskanja
Navpično in vodoravno tiskanje
Ustvarjanje črtnih kod in serijskih številk
Visoka kakovost tiskanja
Z ločljivostjo 203 dpi in največjo širino tiska 50 mm tiskalnik Niimbot B1 izdeluje etikete najvišje kakovosti.
Glavne značilnosti
Enostavno tiskanje kakovostnih nalepk
Etikete profesionalne kakovosti z zelo trpežno laminacijo
Možnost ustvarjanja besedila, slik, okvirjev, črtnih kod, kod QR itd.
Enostavna uporaba z brezplačno aplikacijo za iOS in Android
Tiskanje neposredno iz računalnika, uvoz podatkov iz programa MS Excel in drugih neposredno v aplikacijo
Največja hitrost tiskanja 60 mm/s in ločljivost: 203 dpi
Širina nalepke od 20 mm do 50 mm
Največja širina tiska 50 mm
Samodejno navijanje in prepoznavanje nalepk
Aplikacije v češčini, nemščini, angleščini, španščini itd.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.