EPSON hibridni POS tiskalnik TM-H6000V, črn, RS232, USB, LAN napajalnik
922,50 €
762,83 €
625,27 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EPSONov hibridni POS tiskalnik TM-H6000V
Univerzalna rešitev za tiskanje za vaše podjetje.
Ta tiskalnik omogoča tiskanje potrdil, dokumentov in obdelavo čekov.
Značilnosti tiskalnika
Način tiskanja: hibridna tehnologija s termičnim linijskim tiskanjem za potrdila in 9-igelnim serijskim tiskalnikom za dokumente in čeke.
Hitrost tiskanja: do 300 mm/s za potrdila, 5,70 l/s za dokumente in 4,00 l/s za čeke.
Zmogljivost stolpcev: do 56 stolpcev za potrdila in 60 znakov za kupone in čeke.
Barvni tisk: enobarvni tisk.
Specifikacije papirja
Vrste papirja: potrdilo o prejemu, vstavljen papir.
Kopiranje: tri kopije in izvirnik za dokumente ter dve kopiji in izvirnik za čeke.
Velikost papirja: zvitek premera 79,50 ± 0,50 mm x 83,00 mm ali 57,50 ± 0,50 mm x 83,00 mm za potrdila in 68-230 mm (Š) x 68-297 mm (V) za dokumente.
Komunikacijski vmesnik
Vmesniki: RS-232, USB 2.0 tip B, odpiranje predala, prikazovalnik za stranke.
Poraba in napajanje
Poraba: 0,1 A v stanju pripravljenosti, približno 2 A pri tiskanju računov in dokumentov.
Napetost: delovna napetost 24 V.
Zasnova in dimenzije
Dimenzije: 186 x 278 x 181 mm (širina x globina x višina).
Teža: 4,4 kg.
Barva: Epsonova temno siva.
Zanesljivost in vzdržljivost
Življenjska doba: do 96 000 000 vrstic za račune in 65 000 000 000 vrstic za kupone.
Življenjska doba rezalnika: 2.000.000 rezov.
Življenjska doba tiskalne glave: 150 km - 150.000.000 impulzov.
Dostava in vsebina paketa
Vsebina paketa: pokrov priključka, glavna naprava, pokrov stikala, barvni vložek (slip), rola termičnega papirja, navodila za uporabo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.