BBS 7700 BLUE BT ZVOČNIK BUXTON
76,04 €
72,68 €
59,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
BBS 7700 BLUE BT ZVOČNIK BUXTON
Vrhunska zmogljivost v kompaktnem ohišju
Tehta le kilogram, a ima moč tigra. Buxtonov brezžični zvočnik BBS 7700 je prenosen, a zmogljiv. Ima 50 W moči in možnost povezovanja z drugim istovrstnim zvočnikom prek sistema TWS za oglušujočih 100 W moči.
Družabnik za vse vremenske razmere
Vodoodporen z zaščito IPX7. Brezžični zvočnik Buxton BBS7700 je odličen v zaprtih prostorih ali na prostem. Tudi ko dežuje, voda ne prodre vanj.
Funkcije Premium
- Vodoodporen zvočnik BT z oceno IPX7
- Funkcija TWS (True Wireless Stereo)
- Funkcija USB power bank
- Funkcija svetlobnih učinkov
- Funkcija prostoročnega upravljanja
- Tehnologija Power Bass
- Prevleka za zvočnike iz vrhunske tkanine
- Indikatorji LED stanja
Tehnične specifikacije
- Največja moč 50 W
- 2 zvočnika 2 pasivna radiatorja
- Premer pretvornika: 57 mm
- Stopnja zaščite IPX7
- Bluetooth V5.0
- Profili BT: A2DP 1.3, AVRCP 1.6, HFP 1.7, SPP 1.2
- Kodek: SBC
- Doseg povezave BT: 15 m
- DSP (digitalni signalni procesor)
- Vrata USB (predvajanje glasbe, funkcija power banke)
- Podprti zvočni formati: FLAC, MP3, WMA
- Vhod Aux-In (3,5 mm stereo priključek)
- Vgrajen mikrofon
- Baterija za polnjenje: 2500 mAh / 7,4 V Li-Ion (5000 mAh / 3,7 V)
- Najdaljši čas predvajanja: do 9 ur
- Najdaljši čas pripravljenosti: do 45 ur
- Najdaljši čas polnjenja: ≤ 4 h
- Vrata za polnjenje: (DC 5V/2A)
- Frekvenčni odziv: 80 Hz - 16 000 Hz
- Občutljivost: 90 dB /- 3 dB (pri 1 kHz)
- Impedanca: 6 Ω /- 10 %
- Moč RMS: 30 W (2x 15 W RMS)
- Dimenzije: 230 × 103 × 98 mm (s/h/d)
- Teža: 1098 g
Vsebina paketa
- Zvočnik BT
- Polnilni kabel USB
- Zvočni kabel 3,5 mm jack-jack
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.