Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh

simbolična fotografija

Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
Arctic Air - priročen pomočnik v vročih dneh
številka artikla
3472081
OEM
M21331
Proizvajalec
Mediashop
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Arctic Air - Hladilnik zraka

Arctic Air je vaš osebni pomočnik v vročih dneh. Z njegovo pomočjo lahko kjer koli in kadar koli ustvarite hladno oazo.

Tehnologija Hydro-Chill

Ta enota uporablja tehnologijo Hydro-Chill za ustvarjanje osvežujočega hladu. Hladi samo s čisto vodo, brez uporabe kemikalij.

Varčevanje z energijo

Sistem Arctic Air ima minimalno porabo energije, zato vam lahko pomaga prihraniti denar.

Nastavitve hitrosti in hlajenja

Naprava ima tri nastavitve hitrosti in hlajenja, zato se lahko prilagodi vašim potrebam.

Vzdušje glede na razpoloženje

Sedem izbirnih razpoloženjskih luči poskrbi za prijetno vzdušje.

Tiho delovanje

Arctic Air je tako tih, da ga lahko uporabljate v pisarni, spalnici ali kjer koli drugje.

Nadomestni filter

Filter je zamenljiv in ga lahko naročite posebej.

Priročno polnjenje

Polnjenje naprave je priročno, saj jo lahko polnite prek električne vtičnice ali kabla USB.

Kompakten in prenosen

Arctic Air je kompakten in prenosen, zato ga lahko uporabljate v vsakem prostoru ali na poti.

Čas delovanja

Naprava z enim polnjenjem deluje približno 8 ur.

Tehnične specifikacije

  • Največji čas: 8 ur
  • 5 V DC 1,5-2,0 A, 7,5-10 W
  • Napajanje: 100-240 V ~ 50/60 Hz 0,2 A
  • Kabel USB: 190 cm
  • Dimenzije: 168 mm x 170 mm x 172 mm
  • Rezervoar: 750 ml
  • Hitrost vetra: 3,08 m/s
  • Glasnost: 65 dB na razdalji 30 cm

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.